درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 6098
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



َعشق و جزا






      دیدم دلم گرفته

    هوای گریه دارم

        تو این غروب غمگین

            دور از رفیق و یارم

****
                دیدم دلـــــــــم گرفته

                    دنیا به ایــــن شلوغی

                        ایــــن همــــه آدم امـــا

                            مـــــن کسی رو ندارم

****
                            دیـــدم غــــروبه اما

                        نه مثل هر غروبی

                    پهنای آسمونو

                هرگز ندیده بودم

        از غم به این شلوغی

****

دیدم که جاده خسته س

    از این که عمری بسته س

        اونم تمام حر فاش

            یا از هجوم بارون

                یا از پلی شکسته س

                    اونم تمام راه هاش

                        یا انـــــتها نـــــــداره

                            یا در میو نه بسته س
****
                        من و غروب و جاده

                    رفتیم تا بی نهایت

                از دست دوری راه

            یکی نداشت شکایت

****
        گم شدیم از غریبی

    من و غروب و جاده

از بس هوا گرفته

    از بس که غم زیاده


****

        پر از غبار غم بود

            هر جا نگاه می کردی

                کی داشت خبر که یک روز

                    مـــیری کـــــه بــــر نـــــگردی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 1:38 ::  نويسنده : مسعود & پوريا