درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



َعشق و جزا




 اگر ماه بودم به هرجا که بودم

سراغ تو را از خدا می گرفتم

وگر سنگ بودم به هر جا که بودی
سر رهگذار تو جا می گرفتم

اگر ماه بودی به صد ناز شاید
شبی بر لب بام من می نشستی

وگر سنگ بودی به هرجا که بودم
مرا می شکستی، مرا می شکستی



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت11:51---15 دی 1391
گاهي آنقدر دلم از زندگي سير مي شود که مي خواهم
تا سقف آسمان پرواز کنم و رويش دراز بکشم
آرام و آسوده … مثل ماهي حوضمان که چند روزي است روي آب است
بوي دلتنگي ميدهم… حتي بهار هم پيله ي تنهايي ام را به روي پروانه هايش نمي گشايد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 23:9 ::  نويسنده : مسعود & پوريا